زلزال و تلفات بالا؛ پیشنهاد همشهری‌های «شهید حججی» برای انتقام سخت+تصاویر

رشادت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ایشان یکی از ارکان انقلاب اسلامی به شمار می‌رفتند.

شهردار نجف‌آباد
زلزال و تلفات بالا؛ پیشنهاد همشهری‌های «شهید حججی» برای انتقام سخت+تصاویر

محمد مغزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی درباره آماده‌سازی فضای شهر نجف‌آباد در این ایام ابراز داشت: از ساعات اولیه صبح جمعه و با رسانه‌ای شدن خبر شهادت سپهبد سلیمانی جلسه هماهنگی از طرف شهردار نجف‌آباد و با حضور مسؤولان لشکر همیشه قهرمان ۸ نجف اشرف در محل شهرداری این شهرستان تشکیل شد.

شهردار نجف‌آباد مردم این شهر را ولایت‌مدار دانست و افزود: نصب بنرهای یادبود و انتشار هزاران پوستر با موضوع شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بازار، اماکن عمومی و سطح شهرستان ارادت مردم و مسؤولان را به موضوع شهید و شهادت نشان می‌دهد.

وی ساخت المان انتقام سخت و نماد مقاومت را از مهم‌ترین کارهای انجام‌شده برای پاسداشت رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و عنوان کرد: رشادت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ایشان یکی از ارکان انقلاب اسلامی به شمار می‌رفتند، از این‌ رو شهرداری نجف‌آباد با همکاری لشکر ۸ نجف اشرف سه موشک شهاب یک و دو و موشک زلزال و تعداد بیست تابوت با پرچم آمریکا و بیست تابوت با پرچم رژیم صهیونیستی را در میدان امام خمینی(ره) این شهر مستقر کرد.

مغزی در پایان افزود: تمامی پایه‌ها و ابزار استقرار این المان‌ها در واحد امانی شهرداری نجف‌آباد ساخته و تا پاسی از شب در میدان امام خمینی(ره) نصب شد.

منبع : خبرگزاری فارس [لینک منبع]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *