انتقام سردار قاسم سلیمانی را می‌گیریم [میثاق اردبیلی‎ها با علمدار ولایت]

دلدادگی مردم اردبیل به علمدار دشت کربلا زبانزد خاص و عام است و امروز مردم اردبیل برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و میثاقی دوباره با علمدار ولایت گرد هم آمده‌اند و حال و هوایی دیگر دارند.

میثاق اردبیلی‎ها با علمدار ولایت/ انتقام سردار قاسم سلیمانی را می‌گیریم

مردم اردبیل را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بسیاری از کشورها با عشقشان به حضرت سید الشهدا(ع) و علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‌شناسند. 

امروز مردم اردبیل همانند مراسمات عظیم تاسوعا و عاشورا در سوگ علمدار ولایت و مالک اشتر زمان در میدان عالی قاپو جمع شده‌اند تا دلدادگی خود را به ولایت نشان دهند.

از همان ساعات اولیه مخابره خبر شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، مردم دیار سبلان با حضور در مساجد و حسینیه‌ها یه عزاداری پرداختند و این مراسمات در روزهای گذشته ادامه داشت و امروز اردبیلی‌ها در حرکتی خودجوش و انقلابی با اجتماع عظیم در میدان عالی قاپو یاد و نام این شهید بزرگوار را گرامی می‌دارند.

از پیر و جوان و زن و مرد همه آمده‌اند که نشان دهند قاسم سلیمانی‌ها تنها نیستند و شهادت آن سردار بزرگوار پایان کار نیست بلکه هزاران قاسم سلیمانی در راه حفظ و حراست از اسلام و انقلاب اسلامی به پا خواهند خواست و از دشمن انتقام سختی خواهند گرفت.

اردبیل امروز ملک«سلیمانی» است که شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «انتقام، انتقام» در آن بلند شده تا به گوش جهانیان برسد.

حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود رسید/ هزاران قاسم سلیمانی به میدان می‌روند

حجت الاسلام میثم فیاضی در تجمع بزرگ مردم اردبیل در محکومیت استکبار جهانی و بزرگداشت یاد وخاطره سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: مالک اشتر زمان، حاج قاسم سلیمانی کاملا با منشور حضرت عباس(ع) پیش رفت و به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت، رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل بیان کرد: خون حاج قاسم سلیمانی جاودانگی انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت و انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: امروز آمریکا ۱۶ کشور را برای عدم عکس‌العمل متقابل ایران واسطه قرار داده تا از انتقام سخت ما جان سالم به در ببرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل بیان کرد: اتحاد و همدلی میان مردم با شهادت سردار قاسم سلیمانی بیشتر شد و این برکت خون شهدا و عنایات پروردگار متعال است.

فیاضی تصریح کرد: آمریکا از سر استیصال اقدام به ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرد چرا که قدرت آمریکا رو به افول است و قطعاً خون حاج قاسم سلیمانی هزاران حاج قاسم دیگر را به میدان خواهد فرستاد.

ملت ایران اسلامی انتقام سردار سلیمانی را خواهد گرفت

یکی از شهروندان اردبیلی در این مراسم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد عزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نثار خون خود باعث سرافرازی و سربلندی ملت غیور ایران شد.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار اردبیل به پاس جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار بزرگ اسلام امروز بپا خواسته‌اند و شعار هیهات منه الذله سر می‌دهند و قطعا خون سردار تمام دشمنان نظام و اسلام را نابود خواهد کرد.

این شهروند تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتقام سخت در پیش است و ملت ایران انتقام خون سردار رشید اسلام و تمام شهدایی که همچون سردار سلیمانی جان خود را فدای اسلام، انقلاب و مردم کرده‌اند را خواهد گرفت.

مردم خواستار انتقام شدید از دشمنان هستند

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به حضور گسترده و کم نظیر مردم استان در مراسم میثاق سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی در قلب مردم حضور داشت و به‌همین دلیل مردم واقعا با شنیدن شهادت این سردار بزرگ ناراحت و اندوهگین شدند.

وی افزود: ما منتظر انتقام از دشمنان هستیم و اجتماع حاضر دو پیام دارد؛ اولا که نشان دهنده محبوبیت خادمین راستین و صدیق نظام، انقلاب و مردم بوده و دوما مردم خواستار انتقام خون آن سردار بزرگ هستند.

این شهروند اردبیلی بیان کرد: انتظار داریم تا مسؤولان در فرصت و زمان مناسب جواب کوبنده‌ای به آمریکا و دشمنان بدهند و قطعا جبهه مقاومت پس از شهادت سردار دل‌ها پابرجاست و راه آن شهید را ادامه خواهد داد.

مردم اردبیل با شهدا تجدید میثاق کردند

حجت الاسلام عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک مرد جهانی و قهرمان جهان اسلام بود که کمر دشمن را شکست و حیات امروز انقلاب اسلامی، اقتدار، استقلال کشور و  آسایش مردم مرهون رشادت‌های سرداران بزرگی همچون قاسم سلیمانی است.

وی افزود: اگر تلاش سردار سلیمانی برای نابودی داعش در سوریه و عراق نبود قطعا خطرات بزرگی ملت ایران را تهدید می‌کرد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: کار سردار سلیمانی بسیار مقدس و بزرگ است و مردم ما نیز مردم ولایت‌مدار و قدرشناسی هستند که به پاس مجاهدت‌ها و ایثار سردار سلیمانی امروز به شکل چندین میلیونی در نقاط مختلف کشور به صحنه آمده‌اند.

حجت الاسلام حسنی عنوان کرد: هرچند سردارمان را از ما گرفتند اما خون سردار باعث اتحاد بیشتر امت اسلامی خواهد شد و به اذن خداوند نابودی دشمن قطعی است.

دشمنان بدانند که مردم مستحکم‌تر از همیشه راه انقلاب اسلامی را ادامه خواهند

حجت الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: مردم حزب اللهی اردبیل همزمان با سراسر کشور یکپارچگی خود را نشان دادند و به دشمن اعلام کردند که حرف و راه همه ما ایرانی‌ها یکی است و این مردم ادامه دهنده راه سردار قاسم سلیمانی خواهند بود.

مدیر دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل عنوان کرد: نکته قابل توجه این روزها در کشورمان وحدت محکم مردم است که یک صدا و یک دل به خون خواهی سردار بزرگ اسلام بپا خواسته‌اند و علت این گستردگی حضور مردم اخلاص و پاکی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که وی خود را سرباز مخلص ولایت می‌دانست.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عشق ولایت آمده بود و در برابر دشمنان هم استقامت و ایستادگی محکمی داشت که درس‌های بسیاری را می‌توانیم از این شهید بزرگوار بیاموزیم.

نصیری تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که مردم مستحکم‌تر از همیشه راه انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد و مشت محکمی بر دهان دشمنان منفور و به استیصال افتاده خواهند زد.

گفتنی است؛ حضور مردم اردبیل در مراسم میثاق با سردار شهید قاسم سلیمانی کم نظیر بود و مردم در این اجتماع عظیم با شعارهای«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و«انتقام، انتقام» خواستار انتقام از دشمنان و نابودی استکبار بودند.

گزارش: حامد قادری | خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *