جبهه مقاومت برای پاسخ به ترور سردار سلیمانی در حالت آماده‌باش است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: امروز جبهه مقاومت برای پاسخ به ترور حاج قاسم سلیمانی در حالت آماده‌باش است و الحشدالشعبی هم اعلام کرده که در زمان مناسب اقدامات خود را علیه آمریکا آغاز خواهد کرد.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همراهانشان را به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و ملت ایران و عراق تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «ما انتقام سختی را خواهیم گرفت»، جمهوری اسلامی ایران بر اساس تدابیر و تصمیمات به‌موقع خود پاسخ درخوری را به ترور حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا خواهد داد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: شاید در ذهن بعضی افراد این گونه باشد که باید ظرف چند روز آتی در حوزه نظامی حرکتی را در پاسخ به ترور حاج قاسم سلیمانی انجام شود، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که مسائل باید مورد توجه قرار گیرد و مصالح ملی در تمام این ماجرا باید مورد توجه باشد و لذا تصمیمات در این باره به موقع اجرا خواهد شد.

سالک خاطرنشان کرد: مصوبه مجلس عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی اولین گامی بود که در مقابل آمریکا به عنوان یک عکس‌العمل مناسب برداشته شد و از جانب الحشدالشعبی هم اعلام شده در زمان مناسب، اقدامات خود را علیه آمریکا آغاز خواهند کرد و مقاومت در سطح جهان و از جمله در سطح کشورهای اسلامی امروز برای گرفتن انتقام خون حاج قاسم در حالت آماده‌باش است. شرایط فعلی در منطقه و از جمله در داخل ایران حالت آماده‌باش برای یک حرکت بزرگ است.

وی افزود: جبهه مقاومت در کشورهای مختلف انتقام خون حاج قاسم را خواهند گرفت و شکی در این نیست و به خونخواهی شهید سلیمانی برخاسته و پاسخ لازم را خواهند داد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: در داخل ایران هم تصمیمات پخته و سنجیده برای پاسخ به ترور حاج قاسم در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ خواهد شد و آمریکا پاسخ سهمگینی را دریافت خواهد کرد.

سالک خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد محتوای فرهنگ غنی اسلامی بود که بر اساس آموزه‌های دینی در دامان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و این ملت شریف تربیت پیدا کرده و صدها نفر مثل حاج قاسم بحمدالله در نسل پنجم انقلاب وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: بنده اعلام می‌کنم که کفنم بر روی سرم است و آماده ان‌شاءالله به اذن الهی فداکاری در راه اسلام ناب ولایت هستم.

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *