محور مقاومت انتقام خون قاسم سلیمانی را برای خود یک تکلیف می‌داند

امام‌جمعه آستارا در جمع منتقمین خون سردار شهید قاسم سلیمانی در محل مصلی نماز جمعه شهادت را برازنده حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: محور مقاومت انتقام خون سلیمانی را برای خود یک تکلیف می‌داند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جمع منتقمین خون سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خون شهید در راه خدا ریخته می‌شود بالاتر از هر کار خیری کشته شدن در راه خدا است.

وی با بیان اینکه شهادت برازنده حاج قاسم سلیمانی بود و ایشان بعد از مدت‌ها فعالیت در جبهه‌های حق علیه باطل به آرزوی دیرنه خود رسید گفت: سردار سلیمانی تجلی روح ابوالفضل در این روزگار است و جوشش خون او خانه ظلم را خراب خواهد کرد.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه سوگ‌واری و عزاداری برای سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی در انقلابی و غیرانقلابی منحصر نیست، گفت: بااینکه مصیبت شهادت سلیمانی برای مردم ایران بسیار سخت بوده و دنیا را به لرزه انداخته است، اما اگر ایشان شهید نمی‌شدند حیف می‌شد.

حافظ‌نیا با بیان اینکه خدا محبت حاج قاسم سلیمانی را در دل‌های انسان‌های آزاده انداخته و طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری انتقام سختی در راه است، گفت: دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز به انتظام نظامی از آمریکا بارها تأکیدکرده و محور مقاومت انتقام خون سردار را برای خود یک تکلیف می‌داند.

وی با اشاره به اینکه دشمن عاجرانه می‌خواهد که حد و اندازه انتقام ایران از آمریکا یک‌سان باشد، تصریح کرد: ایران در انتقام عدالت را رعایت خواهد کرد و اگر آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان او در منطقه هم از بین بروند، باز با خون سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی برابری نمی‌کند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه از لحظه‌ای که سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسیده خواب‌های آمریکا و اسرائیل آشفته هستند، افزود: این حضور میلیونی ملت شریف ایران در صحنه و تصویب اخراج نیروهای آمریکایی از خاک عراق انتقامی بود که ملت‌های آزاده جهان اسلام از آمریکا گرفتند.

حافظ‌نیا حاج قاسم سلیمانی را سردار صلح و امنیت دانست و بیان کرد: با وجود مردان باغیرت مملکت من؛ راه سردار سلیمانی‌ها و ابوالمهندس‌ها تداوم خواهد داشت و مقام معظم رهبری در حکمی که به سردار اسماعیل قاآنی دادند به مأموریت‌های ناتمام سردار شهید قاسم سلیمانی تأکید کرده‌اند.

به گزارش فارس، مرزداران غرب استان گیلان ظهر امروز با عزاداری خیابانی از محل سپاه ناحیه تا مصلی نماز جمعه شهرستان آستارا در سوگ شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اشک ماتم ریخته و با دادن شعارهای استکبارستیزانه اقدام آمریکا در ترور شهدای بغداد را محکوم کردند.

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *